Bara Jackie..igen ?!

Ja, nu äre bara Jackie som skriver igen XD Är inte med Bella längre. Vi var innan idag, innan vi gick till Juniorerna. Idag så har vi varit i skolan och gjort allt det där vanliga tråket
Var inte sådär superkul på Juniorerna idag :( Vi skulle bara måla något sånt här fantasi träd. Annars vare helt OK  Imorrn så är det väl skola som vanligt. Fredag, göööött  Haha, nördar lite smilysar nu, aki?!

Lyssnar på musik nu..igen! ♥ Judas . Lady Gaga. Min och Bellas nya favoritlåt! Gillar ni den låten?? GÖR DET!

Vad händer annars som är kul... det är fredagskul imorrn på skolan. Måste packa gympapåsen kom jag på nu ! x(
Ska ha någon sorts gympa-sak inomhus :) Det är ju ett +. Fast egentligen bara om det inte är fint väder. Hoppas det är det..fast då vill jag ju ha gympa ute :(  Usch jag kan inte bestämma mig.

Nästa helg så ska vi på ett läger med Juniorerna. Ett musikalläger, ska faktiskt bli kul! :D
Nu blev jag ännu mer glad, för pappa har bakat chokladmuffins ! :D. Så nu äter jag en sån! MUUUMS! Det smakar...choklad :S Kooonstigt XD.

Men nu orkar jag inte hitta på mer att skriva om..så jag säger KRAMIZZZAR :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vill också ha muffin!!!



Jasså, har Bella övergett dig?



Visst ee Judas bra! Ja ee helt beroende av den låten1

2011-05-12 @ 19:57:55
URL: http://sarashehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0