Nu äre bara Jackie D:

Hei ♥

Tyvärr så skiriver bara Jackie just nu, för Bella är hemma hos sig. Men jaja. Bella har köpt en supersnajjsig digitalkamera idag :) En svart en. Det vet jag genom den geniala uppfinningen: Webcam :o
Ska också köpa en kamera den här veckan om jag hinner; har ganska fullt upp just nu..läxor och sånt trams ni vet ): Men jag ska försöka hinna med att köpa en. Ska köpa en webcam också XD Har ingen x(

Vad gör ni? Själv så lyssnar jag på musik: Hungover - Ke$ha.
Vad är er favvislåt right now? Min är Judas - Lady Gaga.

Vad ska hända imorrn..hm, skolan som vanligt. Annars så är det väl läxor och allt det där vanliga tramset.
Nu så måste jag gå, ska lyssna lite mer på musik och nörda datan lite mer.

Bye ♥

AjAj kapten!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0